hmm.. life sucks

What do you do when your friends dont approve of the person you really want to be with? And I dont mean just ... not approving. I mean completely hating them? ... Exactly, I have no clue what to do. Me and JJ are taking a break just because of my friends and them hating us together. I know it sounds stupid, and I know I shouldnt let them control me, but when I think about it - theyre just trying to keep me from getting hurt. And I guess, in the end, they have to hurt me to keep me from getting hurt by someone else. And that sucks. I really like him and Idont know what to do... :/ so I guess we're just taking a break. A long one. Probably a never-ending one. I guess in both ways its good - because we shouldnt be together anyways. And now I dont have to worry about my dad killing me. I mean literally killing me if he found out. Sigh. Life really sucks sometimes, but hey, God is just testing me right? Right.

xo. please pray for me. haha:]
and oh yea. TWO HOURS LATE TOMORROW.
I'm going to start updating this thing again. I need to. I stopped for awhile, and its cool because no one from school really has one of these anymore - so its kind of my thing again. :] woowoo. Welp, until another time.
  • Current Music
    the Breakup Song ♥ American Hi Fi

Heyy

Not much happening.
Just bored. Sorry for the lack of updates :(
So, I'll leave you with lyrics.



Well let the geek in the pink take a stab at it
If you like the way I'm thinkin' baby wink at it
I may be skinny at times but I'm fat fulla rhymes
Pass me the mic and I'm a grab at it
Well isn't it delicious crazy way that I'm kissin'
This baby listen to this don't wanna miss it while it's hittin'
Sometimes you gotta fit in to get in
But don't ever quit cause soon I'm gonna let you in but see

I don't care what you might think about me
You'll get by without me if you want
Well,I could be the one to take you home
Baby we could rock the night alone
If we never get down it wouldn't be a let down
But sugar don't forgetin' what you already know
That I could be the one to turn you out
We could be the talk across the town
Don't judge it by the color, confuse it for another
You might regret what you let slip away
Jason Mraz - Geek in the Pink
  • Current Music
    Geek in the Pink ♥ Jason Mraz

short, i know.

Dude. Well. Homecoming sucked.
Actually it was pretty fun.
BUT PEOPLE KEPT GETTING KICKED OUT FOR DANCING.
Sigh. Our principle sucks. We were just dancing. If we werent there then the ones they were kicking out are just going to go have sex somewhere else. I mean, seriously. Grrrowl.

I still had fun though.
I danced how i wanted. Let 'em kick me out :P
I shall leave you with lyrics ♥

Saying I love you
Is not the words I want to hear from you
It's not that I want you
Not to say, but if you only knew
How easy it would be to show me how you feel

What would you do if I took those words into
More than words to show you feel
That your love for me is real
What would you say if I took those words away
Then you couldn't make things new
Just by saying I love you
Frankie J ♥ More than Words
  • Current Music
    More than words ♥ Frankie J

uerrrg

I dont really have time to update at all, but I am going to anyways. Sigh. x3. School has been cool these past few days. I have a World History test today that I forgot ALL about, and now, well, I guess I am just going to have to wing it. Ugh - I'll study on the bus. I always try to say EVERY YEAR that I am going to be a better student and "study more" and "do my homework first thing" and it never ever ever works, I swear. Schoolwork/tests suck.

Homecoming is Oct 1! Yayy. I can't wait ;) I have to go get my dress this weekend I think. I have to talk to my mom about it. I have to go before I miss the bus - I wouldn't want to go that, heh. Noooo. :P

x3love.
  • Current Music
    none

uPpppDATE. ha.

Well in case you failed to notice,
In case you failed to see,
This is my heart, bleeding before you,
This is me down on my knees.

And these foolish games are tearing me apart,
And your thoughtless words are breaking my heart...
You're breaking my heart.

Excuse me, 'cause I'm mistaken you for someone else...
Somebody that gave a damn...
Somebody more like myself.

Jewel - "Foolish Games"

I swear that is the best song I've ever heard. The piano is so pretty.. I love Jewel. If you haven't heard that song before - download it. Please. I must have listened to it 5 times in the last 10 minutes.. <3 Love.

So, as far as what's new with me - nothing. Band today sucked. It was so hot outside and awful..and the saxes (mee) just CANT get the line right. hahahahaa.. yea, we so suck. but, as far as anything else even partially interesting, school pictures were today. I wanted to order some but I forgot all about it. Atleast I wore my pearls - yesss. <3

Well, I'm gonna go. I'll write again later sometime.

xoxxxxx

  • Current Music
    Jewel ♥ Foolish Games

ugh.. people

Bush and KatrinaCollapse )

Reading all the stories about Katrina - is really sad. I have been watching the Oprah Winfrey report she's been having as her show these past few days, and it is incredibly sad. I just heard a story about a little boy they found in an attic of a home in New Orleans. They had to break down the door with axes, and once inside they found the little boy alive - clutching to his dead mothers hand. Isn't that awful? And what about the woman who was IN LABOR and swam 30 minutes in the tainted water to find help for her 5 yr old son who was having asthma attacks? That's what I call disaster.. devestation. That's incredibly sad.

A very horrifying thing has happened in my family recently. My cousin's wife's mom was murdered recently while vacationing at the beach. They found her dead in her home after 3 days from when she died. Turns out: her former business partner/ex boyfriend paid a 22 yr old college student $5,000 in exchange for her shooting. Isn't that awful? How could someone do that? The man that paid the college guy hung himself shortly after, and the other one is in jail. Why even bother doing something like that?? It makes me sick thinking about how cruel some people are. It's a shame, really.

I have to go do some homework. I think I'm getting sick =/ and I'm sooo tired. Need sleep. xox

  • Current Music
    Jumper ♥ Third Eye Blind

eeeeeep

i really need to update this thing a little more, huh?
that would probably be the best thing.
I guess I'm too lazy.

And I've been attacked by myspace. It's taking over.

So, school today -
Erica was sick. Yayyyy. Lol, no. I'm kidding. We went swimming in gym class, but I decided not to swim. I just didn't feel like it. I think I'm getting sick. My throat is hurting really bad. I can't believe it. Ugh. It's not that time of year yet. Sickness go awaaayyy. ugh. =/ oh well. get sick. get it over with.

I'm tired. I'm going to sleep.
Leave some love.
  • Current Music
    Awkward Last Words ♥ Armor for Sleep

(no subject)


Fake
By me.

Sometimes It's hard,
hard to please everyone at once.
Because it's like the ones you try to please
Are the ones letting you down.
And it's only because I love you
Or.. I think I do.
That all this comes into view
Some people are senseless
it's not hard to see
that what they say
is not always what they feel.

And sometimes when I sit alone
this runs through my mind:
Why not be fake with the people
who are nothing but fake with you?
Is it because I'm weak, or is it because I'm down..
Or maybe I care too much,
for the others who dont care at all.
Maybe i'm too nice, too everything
because everytime I'm not around
It's like in your mind.. I was hardly there
And, then it hits me...
Maybe.. I really wasn't there at all.


I was having a freestyle poetry moment. Sorry. I get a lot of those. Free style is so easy, but I hate how mine never have any rythym. It sucks. But.. I do like the words. YES its friday. So happy. Marching Monday = ugh.

Sorry, gotta go
love.
  • Current Music
    Day Late Friend ♥ Anberlin

well, i shouldn't be up.. but..

I really should be in bed, but I thought I would write anyways. Today was an excellent marching day. It was sprinkling the whole time, and the wind was blowing - so it wasn't hot at all. That's awesome. I hate being all hot. AND... another good bit of news - it's supposed to be in the 70s for the labor day parade! Yesss.. that means it won't be that hot when we're out there marching in our heavy uniforms. Those things are so retarded. My hat sticks up like 2 miles from my head, and my butt looks soooo saggy in the pants. Lol. Band.

I really need to step it up. I'm having a lot of trouble with Geometry. Ugh. Carl is supposed to help me - and Trever offered to tutor if I needed it.. because he's the awesomest

Mmmk. I'm going to go.
Wish me a good day at school tomorrow :)
  • Current Music
    none. bedtime.

swwwwing life away

awesome song :D mmk, so today was my second day of the second week of school. I have to say it's going pretty good :) No problems thus far, besides I have some people I can't trust spreading things. Yea.. but it's all good. Nothing new.

I am sitting here listening to music, waiting on a pizza that dad said he was bringing home. Heh. IT'S TAKING FOREVER. ALL I WANT IS A FRIGGIN PiZZA! Lol, kidding. I'm not that deperate.. - yet. Atleast I don't think. Mr. Tummy is getting rather hungry.



I know that life ain't always good to you.
I've seen exactly what it’s put you through
Thrown you around and turned you upside down and so you
You got to thinking there was no way out
You started sinking and it pulled you down
It may be tough you've to get back up
Because you know that life ain't over yet
I'm here for you so don't forget
You can count on me
Cause’ I will carry you till you carry on
Anytime you need someone
Somebody strong to lean on
Well you can count on me
To hold you till the healing is done
And every time you fall apart
Well you can hide here in my arms
And you can count on me
To hold you till that feeling is gone
Default♥ Count On Me


I love Erica for good music.
She's not good for anything else. Haha, I just kiddin'. Ericuh's my budday. =) Anyways, I really need to remember to put my contacts in tomorrow, or i'll be in trouble again. Heh. I cant believe I keep forgetting them! Ugh. I really can't see without them. Well, I am going to go eat. I'll write again tomorrow.

♥ love
  • Current Music
    cKy ♥ Fimilar Realm